czwartek, 19 stycznia 2012

Powitanie :)

Cześć, witajcie w moim pierszym poście na tym blogu. :)
Nie będzie on miał jakiegoś określonego tematu, po prostu będzie, a trafiać tu będą pewnie moje opinie na jakieś tematy, strony/coś innego godnego polecenia itp.

No cóż.. Może coś o mnie.
Mam na imię Marta, ale możecie na mnie mówić Tusia. Lat mam rocznikowo 13, urodziny 1 września. Hmm. Imieniny dzisiaj ? :D Moją pasją są koty, sama mam dwa, ale o tym później. Uwielbiam fotografować..mmm.. Może pisać. Rysować. Grać w różne gry komputerowe. Lubię modę, trochę grafikę komputerową, ale to już przeszłość. Aa. No bym zapomniała powiedzieć, że od czekolady to uzależniona jestem bardziej niż od komputera. :)

Muzyki słucham prawie każdej, ale najbardziej jestem zakochana w Reggae. Uwielbiam słuchać Rock'a, Metal... Ale raczej trzymam się zasady słuchania muzyki, a nie rodzajów muzyki. ;>

Kocham Sagę Zmierzch. Mam za sobą wszystkie 4 książki, oraz filmy. ^_^

Hmm. No i to chyba wszystko...Później jeszcze coś o mnie przeczytacie. Czekajcie na posty i komentujcie.
Pozdrawiam, TUSIAMALINA. ;]


+Podczas myślenia nad tym blogiem wysłuchałam b. dużo piosenek, więc zapodaję wam napewno znaną wam piosenkę:

Oj, nie działa. :(
Postaram się naprawić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz