poniedziałek, 13 lutego 2012

Kolorowe zegarki

Witajcie kochani! Z bloggerem już wszystko okey. C:
Na dzisiaj miał być inny post, który dostaniecie jeszcze dzisiaj wieczorem. ^^
Zapraszam...
Nie miałam pomysłu na post, który mogłabym napisać, ale pomyślałam, że o zegarkach będzie najlepszy. No więc może najpierw wyjaśnię o co tak właściwie chodzi. Ostatnio bardzo modne,
przynajmniej w moim otoczeniu stały się kolorowe, czy też inaczej gumowe, żelowe zegarki,
kwadratowe, a czasem okrągłe. Fajne w nich jest to, że zegarek można wyjąć z paska i nałożyć na inny.Sama posiadam w kolorze niebieskim/granatowym. [zdjęcie dostaniecie trochę później...ale
możecie zobaczyć taki na obrazkach niżej.] Odrazu mówię, że swój zakupiłam nie w jakimś specjalnymsklepie z zegarkami itp. Po prostu w pewnym sklepie, którego raczej nie znacie... :P
Hm. Co jeszcze mogę napisać.. Ceny. Tak, napewno większość z Was chciało by znać taką cenę i czy warto. Mój został kupiony za 25 zł, aczkolwiek na np. Allegro znalazłam o wiele tańsze. (od 4,89 [kwadratowe], 7,90 [okrągłe] do 12,00 i w górę).
Kolejne pytanie to jeszcze dlaczego sama wydałam więcej kasy, a nie kupiłam na właśnie Allegro czy innej stronie w internecie? Jedną sprawą jest to, że ja nie wiem czy jakość tego zegarka byłaby dobra i czy nie był by jakoś uszkodzony. Druga sprawa to też koszt wysyłki, mogłam sobie iść spokojnie pieszo do sklepu i dostać go od razu do ręki. :]

Dziękuję wam serdecznie za uwagę oraz zapraszam do wieczornego posta.. :)
Pozdrawiam, TUSIAMALINA ♥
Mój zegarek: nr. 3 ^^

Zegarki o nieco innych odcieniach.
A Wy? Macie zegarki? Jakie kolory? Nie macie? A czy kupicie? :)
Źródła:
1.tekst własny
2.obrazki - Google Grafika
3.zdjęcia własne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz